Developing Bellechasse-­Timmins Gold Deposit

New Discovery Resulting in a 20KM Mineralized Gold Belt

Free
Message: Re: Nice to see the mini-mill discussion re-emerge ( thank you )
10
Feb 13, 2013 11:32AM
5
Feb 13, 2013 12:27PM

Google translation in English will follow......

Oui en effet cela serait une bonne idée, par contre avec de l'argent en caisse il serait plus facile de l'envisager, je ne vois vraiment la possibilité par la Golden de passer à cette étape, l'équipe technique à certainement déjà fait cette proposition depuis fort longtemps, pourquoi et quelles sont les raisons qui ont fait que la Golden n'est pas encore passé à l'action, il me semble qu'il y à de cela encore 18-20 mois il disaient avoir 4 millions en caisse, aujourd'hui que reste t-il?....

Je ne vois pas la pertinence de parler d'un moulin actuellement ,mais plutôt celle de réduire les dépenses de l'administrations, il est temps de rendre des comptes et de nous donner la ligne directrice pour l'avenir....je ne suis pas sûr que de se mettre à genoux et de prier le BON-Dieu va régler le problème du prix de l'action actuellement....nous avons besoin d'actions menées par la direction pour reprendre la bonne direction sans jeux de mots...bonne soirée

Yes indeed it is a good idea, by cons with money in hand it would be easier to consider, I do not really see the possibility of the Golden pass this stage, the technical team certainly already this proposal for a long time, why and what are the reasons that Golden has not yet taken action, it seems to me that there still to 18-20 months reported having 4 million case, today is it? ....

I do not see the relevance of talking about a mill now, but rather to reduce government spending, it is time for accountability and give us a guideline for the future .... I do not 'm not sure as to kneel and pray to the God-BON will solve the problem stock price now .... we need action by management to take the right direction without puns good evening ...

Share
New Message
Please login to post a reply