A World leader in advanced plasma processes

Being commercialized in multiple applications around the world including plasma torches, Industrial 3D printing powders, aluminum & zinc dross recovery, waste management and defence - 4 US aircraft carriers

Free
Message: When are you going to start producing powders for the American company?

Dear Moi,

I think you misunderstood me.

We have a mutually exclusive agreement with Aubert & Duvall to produce titanium powder for the European AM market.

What we have to finish is adding in our improvements into the process before locking it down for orders.

Separately we have a North American  OEM that is also inter5ested in us.  We also want to finish adding in our improvements into the process before locking it down for orders with them as well.

Hope that helps

Peter

Cher Moi,

Je pense que vous m'avez mal compris.

Nous avons un accord mutuellement exclusif avec Aubert & Duvall pour produire de la poudre de titane pour le marché européen de la FA.

Ce que nous devons terminer, c'est ajouter nos améliorations au processus avant de le verrouiller pour les commandes.

Par ailleurs, nous avons un OEM nord-américain qui s'intéresse également à nous. Nous voulons également terminer d'ajouter nos améliorations au processus avant de le verrouiller également pour les commandes avec eux.

J'espère que cela pourra aider

Peter

Share
New Message
Please login to post a reply