A World leader in advanced plasma processes

Being commercialized in multiple applications around the world including plasma torches, Industrial 3D printing powders, aluminum & zinc dross recovery, waste management and defence - 4 US aircraft carriers

Free
Message: hello Peter, just smalls questions if you have time

 

Cher Benjy1234,

 

 

 

Croyez-moi, vous ne voulez pas. Parfois, je ne veux même pas savoir ce qu’il y a dans ma tête, lol, mais merci pour le compliment, c’était très apprécié.

 

 

 

J'ai toujours rêvé de retirer les ordures de la rue en plaçant des systèmes dans les maisons. Nous sommes loin de là, mais c'est quelque chose que j'aimerais voir se produire de mon vivant. Je suis sûr que je le ferai.

 

 

 

En ce qui concerne notre capacité à traiter les premières commandes, je pense que nous l'avons bien en main. N'oubliez pas qu'une part importante de ce que nous faisons est sous-traitée. Nous ne gardons que les «secrets» en interne. Nous pourrions littéralement gérer les commandes de torches pour des centaines de torches sans problème.

 

 

 

Purevap est actuellement exclusivement utilisé pour traiter le quartz. Je ne pense pas qu'il puisse être utilisé pour extraire d'autres minéraux comme le cuivre

 

.

 

J'espère que cela pourra aider,

 

Peter

 

 ****************************************************************

 

Dear Benjy1234,

 

Trust me, you don’t want to.  I even sometimes don’t want to know what’s in my head, lol, but thanks for the compliment, it was much appreciated.

 

It has always been a dream of mine to take garbage away from the street by placing systems in houses.  We are far from that, but that is something I would like to see happen in my lifetime.  I am sure I will.

 

With respect to our capacity to address first orders, I think we have this well in hand.  Remember, a significant part of what we do is subcontracted. We only keep the “secrets” in house. We could literally handle torch orders for hundreds of torches without a problem.

 

Purevap is exclusively used, right now, to process quartz.  I do not think it could be used to extract other minerals like copper.

 

Hope that helps,

 

Peter

 

Share
New Message
Please login to post a reply